Så jävla feg person!!

? om Ska man lita på att allt ska bli bra eller gå vidare:
till din frågestund:
bella känns det inte lite pinsamt att du kommer att vara oskuld fram till dess att du blir 45? Kanske till och med 55? :D
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 79.102.164.212
06 Januari, 17:33
. om Ska man lita på att allt ska bli bra eller gå vidare:
lär dig skriva ditt homosexuella samlag !!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 79.102.164.212

Först vill jag bara säga att du e så feg att du inte vågar skriva ditt namn o jag känner inte ens dig o vad har jag gjort dig?? o för det andra asså jag blir sårad utav sånna kommentarer o nej jag e inte homosexuell jag gillar killar mkt o det vet mina vänner o jag kan till o med anmäla dig o jag bryr mig inte om vad du skriver!! o om du inte har nått snällt att säga så läs inte min blogg då!! :o
06 Januari, 17:31


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0