Tisdag idag

Det e tisdag idag o andra dagen på praktiken har varit! Jag e ute o praktiserar nu o ska inte tillbaka till skolan på 1 månad så det e skönt plus det e sportlov nästa vecka! Men i fredags så efter skolan så drog vi några ifrån klassen till gullmarsplan o käkade på new peking city o det var god mat oså men skulle nog inte ha råd att äta där så ofta men vi tog buffén så det var asiatisk buffé oså! Sen i lördags så var jag i Täby en stund o firade en utav mamma o pappas kompis eller vän till familjen kan man säga! Sen drog jag till michis o va där en stund sen drog jag michis o Rebecka till brottby o träffade 2 kompisar till michis vi käkade spelade FIFA osen så gick vi ut till en liten stuga där vi skulle sova eftersom vi fick stjuss till bussen men aja så kollade vi på 2 filmer osen så somnade vi kanske vid 7 tiden på morronen o vakna vid 8 så sov typ bara 1h den natten men sen på söndag så fick vi stjuss hem till michis o Rebecka gick hem! Jag o michis åt frukost fräschare till oss osen så drog vi ner till badminton hallen i Sollentuna o kolla på när michis kompis spelade innebandy turnering sen så åkte jag hem somnade typ hela tiden. Åt middag typ somna en stund igen efter maten vakna typ vid 19-20tiden osen så gick jag o borsta tänderna oså typ somnade jag klockan 21:00 o dan efter på måndag så kommer jag knappt ihåg att jag åt middag asså jag var helt borta.. Hehe kanske inte så smart att att sova 1h på en natt ;) :$

Lite bilder på maten, o friends!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0