Mycket i skolan

Hellu, har inte orkat bloggat nått för jag har haft det ganska hektiskt i skolam för att bli klar med allt oså kommer det upp nya saker hela tiden... Men iaf igår så fyllde pappa år så kom hem ifrån skolan böt om osen så drog vi o käkade o det blev donken eftersom vi hade tänkt thai mat först med jag vill inte ha nere på TIGER (en resturang här som ligger nere vid station) som min brorsa vill ha utan jag o mamma vill ha thai mat ifrån centrum så då blev det donken ist oså käkade vi där 2 gr jag käkade på nya mcdonalds här i väsby asså dom har byggt om den oså. osen så åkte vi hem efter vi hade handlat oså öppnade pappa paket ifrån oss. Idag så var jag inne i stan o mötte några tjejer som var med ifrån flashmoben o det var faktist riktigt roligt skrattade jätte mycket idag!! Men var tvungen att gå vid 4ra för skulle va hemma till 5 o det typ 1h för mig att åka ifrån stan o hem eftersom vi skulle få gäster. Men hade varit där sen kvart över 12. Men kom hem gjorde typ inget sen vid 6 så kom gästerna vi käkade osen efterätt mamma hade bakat nån chokladtryffel tårta som man ska ha grädde o hallon till men tog bara hallon eftersom jag gillar inte så mkt choklad eller grädde!! Sen så fick jag gå eftersom det var bara vuxna så gick upp till mitt rum som jag sitter i nu o kollade på melodifestivalen o alla på twitter o fb ba: ahh han anton e ju skit snygg!! hehe oså kom jag o ba: jadu jag visste vem Anton va innan mello börja! liksom visste vem han va sen i somras typ men jag visste iaf att han har dansat för Danny o Eric plus rix fm men aja iaf så kände jag till han! Nej men ska väl ta o börja göra mig i ordning för natten!! Har trampolin o gymmix for kids imorron.. kommer va helt död imorron när jag kommer hem oså börjar man tidigt på måndag men e ledig tisdag o onsdag o på torsdag så drar jag o michis till kungsberget!! wohoo så det blir bara 2 skoldagar osen så går man ut på pratik i 3 veckor fett nice!!
 
BJUDER JÄTTE MYCKET PÅ DENNA JÄTTE SNYGGA BILD!! *HOST*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0