Girls night!

Hellu, idag när jag kom hem ifrån pratiken så tog jag o åt osen så gick jag o fixa mig för klockan va vid 5tiden o jag skulle va hos Bella för jag skulle dit på tjejmiddag. men jag fixade mig o allt blev kaos jag stressa jätte mycket oså. men åkte vid kvart över 6 o skulle va där halv 7 men åkte dit va där tills halv 10 o nu e jag hemma kom hem runt 22. Men hade en mysig rolig kväll. just nu så tittar jag på Geordie Shore haha älskar det programmet!! MEn imorron så ska vi åka till Uppsala o hälsa på lill kusinen så det blir inte att åka in till one direction butikem som öppnar imorron! Måste åka dit på sportlovet! Usch har fått ont i halsen o det e typ typisk mig o bli sjuk när det blir lov.. men aja vill va som alla mina kompisar som åker till London för att se killarna live o e jätte avis på mina kompisar som träffade killarna förrgår på the brits award!! men e jätte glad för deras skull men dom sa att de hade jätte brotom men min ena kompis fick bild med Zayn o Liam :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0