Ska man lita på att allt ska bli bra eller gå vidare

Hejhej!!
Jag är värkligen sämst på att blogga jag vet men jag har liksom inte haft lusten o blogga oså.
Just nu så sitter jag här uppe på landet inne i köket med mammas data o gör typ inge lyssnar på musik, e inne på fb oså ;) men om 45min ungerfär så äre hockey o små kronorna ska vinna över finland för då blire final :P
Jag o Miranda längtar tills 28April för då äre POP EXPLODTION :D<333 ska bli grymt kul ;)
ska gå m Miranda o Nancy :) men jag ska va här på landet tills torsdag/fredag för på fredag så ska vi t Uppsala t Moster o Kusinen tror jag ;) ska bli kul har inte träffat dom på länge :) o på lördag ska jag o Bella åka in t stan men först så måste jag fixa busskort så kanske kan övertala mamma o pappa att åka o köpa det typ på fredag elr nått :) men jag har tänk o ha en frågestund här på bloggen snart men ska bara fixa några grejer oså ;)
oj det blev visst ett ganska långt inlägg men det är bra att man kan få skriva av sig :)
Puss <333
Gammal bild..!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0