Måndag igen

De e måndag idag o jag har varit hemma hela dan för vaknade vid 8 o mamma kom in till mig vid 9-10tiden o då hade jag feber så vi åkte inte till Täby som jag ville men aja vi får väl ta det imorron ist för vill inte va hemma en till dag när det e lov!! Jag har typ bara kollat på film o inte gjort nått idag.. Hatar att va sjuk men på Onsdag så blir det stan med mormor o 1D world :D Äntligen får jag åka dit haha ska shoppa några saker så vi får se vad jag kommer hem med imorron o på onsdag för ska shoppa några grejer i Täby!

Detta är vad jag gör på pratiken, bygger plus plus med barnen så jag har gjort några korgar bayblayd(?) o flaggar osv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0