SPORTLOV!

Har sportlov så skönt! Men jag har blivit sjuk.. Har blivit förkyld.. Har fått feber har ont i halsen oså..! Inge bra eftersom jag har planer för denna sportlovs veckan för va ju sjuk hela jullovet så kunde inte träffa nån så jag vill inte att det ska bli så igen! För jag ska träffa Emelie o kanske Ida här i veckan o har inte träffat dom på jätte länge!! Men iaf just nu så tittar jag på skidorna med pappa o han sitter typ o skriker till tven att dom ska åka fortare hahha liksom dom kan ju inte höra han! Men igår så satt jag typ o grät hela kvällen såg på nyaste klippet som kom ut igår när killarna (1D) var i Ghana o harry o Liam grät så jag börja gråta så jag o Emma smsa varann o typ grät samtidigt! Plus killarna starta touren igår i London liksom åhh dom va så bra fast jag var inte där så har jag sett klippen o hela Twitter var bombat med vad dom gjorde!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0