Ledig

Hejhej, jag har varit ledig igår och idag!! Jätte skönt enligt mig!! Hehe imorron så åker jag till kungsberget med michis o på fredag e det vanlig skoldag men sen efter skolan så ska några ifrån klassen åka iväg o käka på New Peking city en resturang inne i stan!! Men mamma hade tänkt att vi skulle åka till Uppsala oså mormor vill att vi ska komma o Bella har tjej middag o liksom allt på samma dag!! :o men på lördag så ska vi åka till Täby ligan först o fira Eva osen så åker jag hem till michis osen åker vi till brottby o spelar FIFA med några styckna. Men iaf idag så va jag nere i centrum med mormor åt subway gjorde jag iaf oså gick vi runt o kika men shoppade bara 3grejer för ska åka in till stan med mormor o shoppa på sportlovet! Fett skönt kommer inte va i skolan på 4veckor för jag går ut på praktik nästa vecka sen sportlov osen praktik igen i 2veckor o när vi kommer tillbaka så går vi i skolan typ bara 1vecka sen e det lov igen asså åhh va skönt!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0