Kan de inte bara säga när!

Håller på att längta ihjäl mig o e nervös, för att killarna kommer komma till Sverige i höst o ska uppträda på svenska xfactor o biljetterna o datumet är inte släppt än o jag e jätte nervös inför att jag inte kommer få nån biljett! Asså om jag får en biljett så kommer en utav mina största drömmar sedan Maj 2011 gå i uppfyllelse!! Men aa det e så att man har planerat med massa tjejer så vi kommer typ va 50st som sitter breve varann haha nej men vi har planerat om vi får biljetter att vi ska sitta vid varandra. Men iaf det e onsdag idag o 3dan på praktiken, det e kul men lite jobbigt att va ute i regnet oså men annars är väl allt bra. Idag till lunchen så fick vi fisk soppa o det var blad det äckligaste jag har ätit det var inte gott o jag kommer aldrig äta det mer! Detta inlägget e kanske lite konstigt men det e så att jag mobil bloggar för tänkte göra ett inlägg här om dan men då försvann det en del utav det som jag skulle skriva så aa orkade inte göra nått! Men aja ska väl fortsätta kolla runt på olika bloggar, Twitter, fb o försätta följa om Liam o Danielle har gjort slut eftersom det e ett rykte om det så aa vi får se om det e sant elr inte! Hoppas att ni får det bra elr det e typ bara Bella som läser min blogg så Bella du får ha det så bra o om nån annan kommer så får ni oxå ha det bra ska fixa en ny design oxå när jag har tid/ork ;) om ni vill ha kontakt med mig skriv på fb, Twitter, kik elr smsa ni som har mitt nr!! :)
Facebook o kik: BellaThysk
Twitter o instagram: BeellaaT

Det e min kompis linneas hår!! Ge mig ditt hår Linnea!! <3



Kommentarer
Bella<3

Hahha, ha det bra själv! :D

2012-09-29 @ 13:38:36
URL: http://likeiwant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0