Åhh varför alltid jag?

Asså åhh jag har typ haft söder min mormor o morfars data nej en laddaren e söder o jag vet inte hur det kunde hända o nu så vill den inte stängas av elr slås igång när jag klickar på stäng av knappen oså... Kommer få en fet utskällning utav mina föräldrar nu.. funderar på att vänta ett tag nu om det funkar annars så får jag väl köpa en ny laddare oså o kolla om det funkar! Men iaf på måndag så kommer kankse datumet ut när killarna kommer till sverige o uppträder på xfactor!! asså tänk om jag får biljetter ahh omg kommer gråta då haha :$ men iaf imorron så åker jag till västerås med familjen, först ska vi hälsa på pappas kusin oså sen så ska vi åka o kolla på hockey! det e mellan västerås o djurgårn! :D taggad!! Men jag har fått en iphone 4s nu men jag har inget simkort som funkar till den så jag håller på kollar runt lite på olika abbonemagn oså! men aja får väl se om datan funkar nu men annars så får jag väl berätta för mina föräldrar.. nej ska kolla klart på harry potter oxå som går på 6an! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0