Skolan...

Hellu, just nu så sitter jag i klassrummet o ska ha sista lektionen som är matte :( det e skit jobbigt att sluta 16:15 på fredagar när liksom alla e hemma oså sitter man själv kvar i skolan o ska ha dom sista lektionerna!! Men iaf Take Me Home kom ut idag o direkt så kommer den upp på 1 o 2 plats men yearbooken o vanliga. men aja just nu så ska jag väl jobba matte men orkar inte! ikväll så får vi gäster men ska skypa med Linn, Sabina, Amanda, Karin kanske oså fler! Usch har suttit i ett o samma klassrum sen 12:05!! Jag kommer va hemma typ klockan 17:00 för bussen går kl. 16:37 ifrån täby så kommer väl va hemma vid 5tiden oså e det bara 1h kvar innan vi får gäster... HATAR att vi har sämst schema på hela skolan :( men måste gå nu o jag skriver ifrån skoldatan som jag har alltid!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0