Lite random om mig

‎1. Är du kär? nepp elr jo bara i one direction ;) haha 
2. Längd? 163
3. Röker du? nej
4. Dricker du? stor festarn här! nej jag skojar nepp jag dricker inte!
5. Födelsedag? 7 Maj
...
6. Ålder? 16åt
7. Vart bor du? Upplands Väsby, Stockholm
8. Bästavänner? Ida Skoglar, Emelie Frisk, Gabriella Christenson o några fler tror jag 
9. Ögonfärg? Blåa
10. Har du någonsin förlorat en vän? inte nån som dött med ja jag har förlorat vänner som jag inte pratar med nu
11. Vad drack du senast? Cola l
12. En vacker person? Niall Horan
13. En snäll person? hmm svårt för många e snälla.. Linn Viuhkonen
14. En gullig person? Amanda J
15. En jobbig person? en viss person
16:Bästa kill kompis? venne
17. Hur är relationen till ditt ex idag? har inget ex 
18. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej
19. En du saknar? Ida, Emelie, Halala o alla mina Directioner vänner!!
20. Ditt humör just nu? Glad, men trött (ska sova snart)
21. Hur många syskon har du? 1
22. Har du någonsin brutit mot lagen? tror ej det, kanske
23. En person du vill säga förlåt till? En viss person men jag har gjort det typ 1000gr nu!
24. personer du vill träffa oftare? ingen aning
25. Vem träffa du senast? min familj?
26. Vad gjorde ni? fira mamma som fyller år idag
27. Hårfärg? Blondin
28. Vad gör du just nu? sitter i skolan..
29. 3 bloggar du läser?olika
30. Vad gör du på fritiden? är ledare inom trampolin, stalkar kändisar på nätet o e med vänner!
31. Går du på nån sport? isåfall vilken? inte längre
32. Vad har du för mobil? IPhone 4s
33. Vem smsa dig senast? skrev på kik va Michis
34. Vad stog det på smset? Åh donken *.* *.*
35. Vem ringde dig senast? Mormor tror jag
36. 3 snygga tjejer? kan ej välja.
37. villken låt lyssnar du på nu? ingen 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0