Skolan...

Ni kan förstå att man knappt hinenr blogga nu elr iaf alla som går i 9an för allt ska betygsättas oså e det massa m prov o uppgifter för att höja sig oså just nu så man får kämpa vidare.. Men det ska bli skönt att sluta o Evelina i min klass sa idag att vi hade bara 9dar kvar asså skoldagar när vi sitter o jobbar oså för vi ska på klassresa oså massa med andra grejer o om man räknar med alla helger oså så blir det 21dar kvar!! sjukt fort det har gått!! nej men man vill sitta ute o sola oså nu när det e fint väder ;) va hemma hos Halala igår efter milen oså satt vi ute o sola men vi skulle igentligen göra SO inför redovisningen som e imrn elr fredag o vi e inte klara typ elr jag har ingen koll.. oups ;P ehm ja efter maten så ska jag åka t kista m familjen för att kolla på skor oså t balen o köpa tygskor oså ;) Sen i helgen så kommer jag ej kunna blogga för ska åka t Rådmansö på läger så det kommer väl blir kul. Jag vill åka t Vallentuna för att jag vill träffa massa med roliga gurls som bor där, bla Ida o Emelie!! <3
Nej men jag har märkt att mitt hår har blekts utav solen :o Men funderar på att färga håret blondt när min nuvarande hår färg har försvunnit helt ungefär för det va senst i Mars/April jag färga mitt hår så a ;)

Nej men orkar ej blogga o måste plugga har biologi prov som jag har ej gjort men alla andra i klassen typ.. :P

Puss <33

image description
Jag o Ida <3 hon har ett ass snyggt skal ;)


Kommentarer
Maja P

Hej, kolla gärna in min 1D novell! kram! :) http://bedersen.blogg.se/category/one-direction-novell-nya.html

2012-05-24 @ 08:34:54
URL: http://bedersen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0