Sista dan som 15åring!!

Imorron fyller jag 16år.. shit vad tiden går fort liksom det känns inte som om att jag fyller 16 imorron.. :D Mormor o morfar, min morbror o hans fru kom o firade mig idag o fick bästa presenten hittils men får inte berätta!! Blev jätte chokad först kan jag säga dig.. :D Men ja vad ska jag säga? Va inne i stan idag o va på ett fan event o träffa massa med rolig fölk ;) Hoppas att videon blir bra o jag säger 1 sak jag kan inte prata engelska.. asså jag låter så ful!! Men aja ska titta på big brother nu osen sova för e skit trött av nån konstig anledning.. va det igår oxå o va på släktträff igår på pappas sida så fick veta lite om vart vårt efternamn Thysk kmr ifrån ;) Nej men ska ta o titta på TV nu oså kanske jag skriver imrn men om jag inte gör det så vet ni varför ;)

Puss <33

Jag just nu!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0