It's my birthday today!! :D

Wohoo jag fyller 16år idag o Tove med ;) får börja övningköra enligt svensklag men inte för mina föräldrar.. Men iaf fick en present utav Halala o Tove idag som var presentkort på gina tricot!! Tack tjejer!! :D<3 Ja just nu så sitter jag o väntar på gästerna som ska komma vid 6tiden! JA vad ska jag mer säga?? vi gjorde glass i ugn på HK o det blev sådär det var itne jätte gott men det var helt okej ;) Asså det är så att man gör en kak botten o plattar ut det i 4 olika delar oså har man glass på o inte smeta ut detoså har man bär i o jag hade hollon vissa hade hallon o blåbär, osen så har man maräng som man täcker allt med osen in i ugnen i 3min ungerfär ;) Man blev väldigt mätt!! Nej men ska inte sitta här!
Puss <33
outfit
2år sen nu tror jag!! Shit vad tiden går fort :o <33


Kommentarer
Bella<3

Grattis! ;D Stora kramar från mig! OBS! Du har varit tonåring över halva tiden nu ;O

2012-05-07 @ 17:28:52
URL: http://likeiwant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0