Haft en bra födelsedag

Hejhej!! Just nu så gör jag inlägg från min mobil o jag fick massa bra presenter fick present kort på Gina, MQ o hollister fick One direction album o fick en iPhone 3GS fast den har Basse o mamma haft innan så jag ville först inte ha den men får ha denna tills iPhone 5 kmr ut i sommar!! ;) imrn så kanske det blir in t stan efter skolan för att killarna kanske kmr hit imrn så aa vi får se om det e sant elr inte.. Men ska sova nu ska upp 1h tidigare för ska göra nationella labb för va sjuk när se gjorde den så får göra det på omprovs tiden..<33
Man måste va 18 o det är kanske inte äns i Sverige.. :( vill se alla förutom jb o det e inte jag som har print screanat :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0