Föööörlåt!!

Förlåt för att jag har inte bloggat men jag har inte haft tid!! Jag har haft skit mkt läxor, prov, nationella oså.. Liksom allt ska typ vara klart nu för vi går inte så länge kvar i skolan oså har vi frilufsdagar oså vill jag hinna umgås m min vänner oså så jag kommer blogga nån gång ibland men jag kan försöka göra ett inlägg per dag fast via mobilen! Men iaf jag har oxå inte varit hemma sen i onsdags för efter skolan i onsdags så drog jag t Vallentuna för att jag skulle träffa Ida o Emelie oså va jag där tills idag oså!! ;) Jag har iaf haft skit kul med dom 2 underbara tjejerna!! Kommer typ o dra t Vallentuna varje helg nej men de kommer komma hit o jag åker t dom för jag kan liksom ta bussen som går vid mig ungefär asså er som bor i Väsby vet ju vart 524 går så jag får gå t Fresta dalen elr ta bussen dit elr nått sånt för att ta 24ran t vallentuna oså.. men skit samma det går iaf en buss dit!! :P Men just nu så gör jag typ inget kollade på Fizzy (louis ena syrras) TC med en kompis!! men orkade inte kolla på det men ska kankse gå ner t pappa för det e bara han o jag hemma för mamma e borta hos Ewa tror jag o min brorsa e typ ute o festar elr hos Lukas elr nån.. ;P Men aja ska iaf försöka blogga så gott det går!! <3

Puss <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0