8 vanliga skoldagar kvar..!

Tänk snart så går man ut 9an, det e helt sjukt hur tiden går fort :o Kommer sakna min klass lite fast vissa personer e helt cp, så kommer jag sakna vissa iaf ;) kommer kännas konstigt för vissa i min klass har jag gått i samma klass sen dagis, liksom dom har alltid funnits där.. Men det ska bli skönt att lämna allt skit o börja om på nytt!! Men iaf så åker jag imrn t Rådmansö på läger som varje år!! Ska bli kul tror jag.. E inte jätte taggad men jag ska va ledare o kankse hoppare vi får se men jag e iaf anmäld som ledare tror jag o jag tror om jag vill hoppa o träna så får jag det tror jag!! :) Men ska iaf bada om det e skönt väder ute men det vattnet e skit äkligt så hoppas att det inte e så äkligt denna gången ;P Men ska väl börja packa ska typ gå upp kl.7 imrn för ska va där t 9 imrn oså!! men som ni vet så kommer jag ej updatera (?) under helgen!! Hoppas att ica i nortälje har gått godis för ica maxi i häggvik hade ej det oså det hände lite grejer mellan min brorsa o mig idag ang typ detta oså.. Men aja :p orkar ej blogga mer!! Ska typ dra t Vallentuna nästa helg, elr jag funderar på det eftersom jag vill träffa brudarna oså där!! <3

Puss <33

vår
Gammal bild orkar ej lägga upp nya t datan :P<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0