Trött tjej här!!

Hej allihopa!! Jag e trött just nu men ska inte gå o lägga mig tidigast halv 12. hehe ;) nej men mitt alarm ringde kvart övet 6 i morse o jag e van att gå upp vid 8 för börjar 9 varje dag, men det var så att jag va på vårdcentralen o kolla upp örona o nu så ska jag ta öron droppar i 4-5 dar sen så ska jag tillbaka dit o kolla om jag har nersatt hörsel för det kan va ärftligt för min pappa har det o han har även opererat örona så a kanske har det. Men har skickade en remis t danderyd för att kolla upp om jag har dyslexi (?) för jag har svåt med skriva läsa oså.. men just nu så kollar jag på film o tänkte kanske ska ta o blogga.. o jag kommer inte blogga imrn på förmiddag för ska först kolla om mina pjäxor passar, men annars så ska vi köpa nya sen så ska jag t mormor för hon ska va barnvakt så då bjöd hon dit mig oxå. Nej men vi kanske hörs imrn.. :)


Kärlek t dig Marie!! <3 Alla våra pinsamma stunder o knasiga stunder..

Haha kolla vad hon skrev om mig idag i skolan!! ;)

Maries stauts:
Den pinsamma tystnaden som uppstår när min kompis ramlar från en stol och välter den över sig och jag skrattar ihjäl mig! (hon garva oxå!) också gör jag nästan exakt likadant två minuter senare.. xD ♥ ♥ alltid vi två! med Bella

Jag från hennes fb:
Hahha alltid vi två // Bella :)♥

Marie: Hahahaha! Fett kul att du tar min mobil och svarar på mina inlägg via min facebook! xD ♥ ♥ ♥

JAg: Hahaha men du visade mig o då svarade jag ;) ♥♥

HAHA fattar ni?? men det var så att jag satt på en stol inne i klassrummet o lektionen hade slutat men jag skulle fråga våran lärare nått.. men iaf så satt jag där på ryggstödet o prata med marie oså vikade jag o haha jag tappade typ kontrollen få jag ramla ner på golvet o jag låg där o dog utav garv , o marie bara: e det okej om jag skrattar??
Jag ba: haha ja men jag skulle skratta åt dig. sen så gör hon typ samma sak ;) haahaha <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0