Tråkigt!!

Jag vill bara säga en grej jag tycker att det är skit tråkigt att blogga när man har typ inga som läser bloggen o då känns det onödigt att blogga.. Plus jag vågar inte lägga ut min blogg på fb för jag e inte "populär" i skolan asså jag e inte med dom i "coola" gänget elr hur men ska säga det.. Jag har typ bara 3personer i skolan/klassen o det är Marie, Tove o Halala men jag e glad för det..

Men idag så åkte vi pulka med klassen här i Fresta o dom som inte bor i Fresta säger Fresta backen o jag tycker att det låter jätte konstigt för jag e van att man säger pulka backen oså.. me vi gick dit så var det inga där så jag Tove o Halala gick hem t mig o värmde oss sen så gick vi tillbacka o då var alla där. Men vi åker på matter som man har på idrotten asså tunna mattor. Sen gick jag hem o åt sen så hade man 3 lektioner o sista lektionen så satt jag bara o smsa med bella för orkade inte lyssna på en kille i min klass för han "höll" lektionen.. nej men har precis ätit o nu så lyssnar jag på NRJ o kollar på olika bloggar o novell bloggar. Får se om man kanske ska va med Bella i helgen elr om man åker t mormor o morfar elr nått sånt..


Krya bebis <33 hoppas att du kmr imrn!! :)


Kommentarer
Bella<3

Sluta inte blogga! Jag läser varje dag :)

2012-01-27 @ 21:14:08
URL: http://sjunga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0