Torsdag är det idag!!

Hej alla glada :) haha kmr aldrig glömma er i UVGK efter alla år så har jag nu slutat på trampolin men jag ska va hjälp tränare för trampolinskola på Söndagar, ha gymmix for kid och vara vikarie om non e sjuk elr bortrest.. :) men om jag saknar att hoppa allt för mycket så kommer jag åka ner o hoppa lite o då kanske det blir i anders grupp på onsdagar.. Men iaf så idag i skolan gick väl bra kolla på film hela projekt tiden sen på idrotten så hade vi "redskap" vi gjorde typ gruderna i trupp asså kullebytta fram o bak hjula ha plint o satsbräda oså.. sen så på engelskan så har vi en lärarpratikant som inte pratar svenska så jag fattar inte ibland oså vissa grejer o a :p men jag o Marie har kommit på ett speciellt handslag o när vi skulle visa det för Halala idag o Tove sa efter några grejer det är inte slut än för då hade vi inte börjat med själva handslaget än elr hur man ska säga... :P nej men imrn efter skolan så blir det hem till Bella för att hjälpa henne inför hennes tjejmiddag så jag ska packa kläder oså ikväll så jag har allt klart.

Ska äta nu kanske skriver sen men det kanske inte blir något inlägg imrn eftersom jag ska t bella o inte kmr komma hem förn där vid 10-11 tiden.. :D

Puss <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0