Neeej!! Imorron så börjar skolan!! :(

Hejhej!!
Min dag började sådär först när man gick in på fb oså såg man att Eric o Molly har gjort slut!! :(
Det är jätte synd eftersom att dom va så söta ihop o lyckliga med varann men vi får hoppas att båda e lyckliga..
Men idag så har jag inte gjort så mkt varit hemma sen drog t mormor en sväng innan man skulle hämta basse o sofie på arlanda ;)
Men när Basse o Sofie kom hem från New Yourk idag så hade han med sig presenter o jag visste redan att jag skulle få convers utav han men inte att jag skulle få äkta Cross o underkläder från Victoria Secret :D <3 Tack Bror, Älskar dig <33


Jag o några härliga brudar som man blev vän med oså Norlie o KKV jag med svarta mössan i rosa tröjan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0