Måndag!!

Skoldagen idag gick väldigt fort tycker jag eftersom man har bara 3 "vanliga" lektioner först så har man klassinfo o mentorstid sen matte, lunch, hk, svenska slut asså älskar måndagar för att jag slutar tidigt ;)
på onsdag så ska jag o Marie stå i cafeterian o jag undrar hur det går :S haha nej men det kmr säkert gå bra..
Ska snart ta o ringa Bella o prata lite vett i skallen på henne för hon har börjat gå tillbaka till sitt gammla betendet oså får hon o jag snacka mer på fredag för jag ska dit innan själva tjejmiddagen för att hjälpa till gjorde det även förra året o då går allt mkt snabbare oså ;) plus jag måste köpa en present t henne något förslag vad jag ska köpa?? :)

orkar inte blogga non mer men jag tycker att jag e duktig p att blogga nu har gjort ett inlägg varje dag ;)

Puss <33


haha muppar vi e men detta är från i sommras från kvarnbadet :)<3


Kommentarer
Bella<3

Tack Mupp <3

2012-01-16 @ 21:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0