Måndag!!

Detta inlägg blir mitt 165 inlägg.. Men idag i skolan så gjorde vi nationella elr vi läste häftet inför vi ska skriva oså diskuterade vi elr iaf vi i "sär" gruppen. Asså jag får lyssna istället för att läsa för jag har typ dyslexi, för vi ska kolla upp om jag har det oså. imorron så börjar man 10 o slutar typ 12. Men det är bara för att vi ska till judiska museumet med klassen o lyssna på en överlevande från konsertationsläger (?), sen efter det ska jag stanna kvar i stan o träffa mormor o då ska vi väl gå o käcka o shoppa tror jag. Hoppas att det inte blir så kallt som det har varit idag för idag har det typ varit -15 grader hela tiden...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0