Igen träning idag..!

Tjena mors :P
haha nej men just nu så gör jag typ inge kollar runt lite på olika bloggar o e kollar runt p fb o twittter ;)
ska igentligen börja fixa mig för vi ska åka t mormor o morfar snart så ja..
Måste köpa present oxå t min kära vän Gabriella som har fyllt FJORTIS för ett tag sen elr i december men hon ska ha nämligen tjejmiddag p Fredag så ska ta mig ett lite snacka m henne om hon behöver hjälp m nått elr så innan.
Ska ta med mig min dåliga kamera dit o kanske tar foton men det beror p vad Bella tycker. :)
Nej men om 13dar o 3månader så ska jag på konsert längtar dit för jag ska gå m Miranda o Nancy!! <3

Nej men sak fixa mig nu :)

Puss <33



Kommentarer
Bella<3

YAY! :)

2012-01-15 @ 15:30:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0