Första dan som tränare!!

Hej allihopa!! Idag så var jag ner till hallen o var officiell tränare för en egen grupp. Jag hade 5 barn i min grupp idag men det kommer vara fler sen.. Imorn äre skola igen, o vi ska ha en debatt artikel klar tills svenskan imorn som är på eftermiddan men jag har inte gjort den en så jag får väl ta o göra nått.. Plus denna e jätte viktig ifall man inte blir godkänd på nationella som vi har här typ i nästa vecka elr veckan där efter. Asså jag orkar inte med skolan!! Nej men det har ju kommit jätte mycket snö här i Väsby oså snöar det typ hela tiden. o alla barnen går t pulka backen då. Om några veckor så ska vi "bada" isvak med klassen o jag vet inte om jag vågar det!! Men ska ta o städa mitt rum nu osen gå ner för ska väl äta snart tror jag!!



Saknar er tjejer <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0