Det var inte som jag trodde..!

Hej mina kära bloggläsare!! :)
Igår så hade jag träning o jag har inte tränat på ett tag så det kändes lite konstigt o va tillbaka elr hur man ska säga... Men det gick bra tror jag, hoppade bara för det var ju ett tag sen jag hoppa o ledarna va på föräldrar möte med våra föräldrar så det var fri träning kan man säga.. Men idag i skolan så hade vi tråkigt på lunchen så jag o Marie la oss på skostället haha lite läskigt men det var kul för vi kommer p så sjuka grejer som förut satte vi oss i våra skåp.. :$ haha vi har tänkt oss att prao:a på clas ohlsson nere i centrum o om vi får prao:a där så kommer vi typ riva grejer om vi e ute på lagret tex -.-' vi e klantiga oså kommer vi sätta oss på alla möjliga ställen, men vi ska ber dit o fråga på Fredag efter skolan. Nej men ska väl ta o gå ner o hämta mera fruktsallad..

Puss <33


Haha där har ni bildbevis att vi faktiskt gjorde det :D<3
o ni ser att det är inte så brett eller högt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0