Det blev ett till iallafall!!

Hej igen!!

Det blev ett t inlägg för hade inget annat att göra så varför inte blogga lite?
Men jag skrev igår att jag skulle berätta om gårdagen hos bella så det tänker
jag göra nu.. :)

Igår hos Bästavän<3

Jag åkte t Bella direkt efter skolan o kom fram t bella kl.4 o då så skulle vi igentligen
fixa börja fixa lite men vi satte på musik (1D) på högsta volym o sjöng o dansade haha ;)
men bella fundrade på bordsplaceringen, sen så gjorde vi pizzan som vi kämpade med den..
Sen halv 7 kom den första osen rullade det på.. Först så körde vi land o stad vi va i 4grupper,
sen så åt vi sen present öppning o utav mig så fick hon bio o middag med mig.. :)(hoppas att du
gillade den). Hon fick mycket fina saker sen så vare tårta o fika, sen så började bella sjunga
karoke o några till sen sjöng jag o bella vi sjöng micelangio(?) osen dissade bella mig ett
tag o då vågade inte jag sjunga själv :$ sjunger ass dåligt men inte Bella hon e jätte
duktig o man kan förstå varför hon går i musikklasser.. sen körde vi limbo sen så kom
min bror o hämtade mig o när jag va hemma fick jag ett sms utav bella o hon skrev
"mamma sa precis efter du hade gått att du fick sova här, alltid det samma haha"
Asså varje gång jag e hos bella på en helg så åker jag hem typ vid 10 o då säger
hennes mamma att jag får alltid sova kvar där tills jag ska gå.. ;)

Men det var min kväll det lite kortfattat men det blev lång.. -.-' hehe :P

Puss <33


UVGK kommer aldrig glömma er i toppgruppen..<3
(jag e fd elit gymnast slutade i onsdags men ska va tränare o börjar
som tränare imrn) <33


Kommentarer
Bella<3

Hur orkar du skriva allt det här? Men klart jag älskade din persent och tack för att du tycker jag sjöng fint! <3

2012-01-22 @ 16:06:10
URL: http://sjunga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0