25 Januari!!

Asså jag säger som igår har inge blogg lust oså börjar det bli mycket i skolan nu för typ om 1-2veckor så är det nationella så det är mycket inför det oså.. plus man har typ alla prov på samma gång. Men iaf så va jag ner till gymmet idag körde bara kondetion (?) men jag cyklade o gick i 20min o rodde 10min. Jag tycker att det var bra jobbat utav mig. Imorron med klassen så ska vi åka pulka på andra projekt tiden o idrotten, sen så ska jag dra hem o äta för den backen vi ska till ligger där jag bor så det tar typ 10min för mig att gå dit men vi ska åka på madrasser så vår gympa lärare tar de i bilen o jag tänker inte gå dit o jag tror att många tar bussen från Södervik t Fresta. Nej men ska hoppa in i duschen oså får jag se om jag bloggar imrn. Kanske inte bloggar på Fredag för jag ska t läkarn o kolla hörseln oså ska jag, Halala o Marie ner t centrum för att få uppgifter från Coop eftersom vi har fått prao plats där alla tre. :)


Förut innan trampolin träningen.. <3 saknar det lite men e ändå tränare
på söndagar så det är lungt..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0