Ser saker som påminner mig om dig..

Hellu, jag vill bara säga att jag har fortfarande bloggpaus men ville bara skriva hur stolt jag var över dom killarna som betyder så mkt för mig som alla vet! Men iaf på måndag 20:de så börjar man på gymnasiet oså ska man hinna med o träffa alla innan dess så aa vi får se vad jag gör imrn men har iaf varit i vallentuna igår o lördags på kvällen haha ida kik:a mig vid 7-8tiden o ba: kan vi ses? o kan du komma till vallentuna så va med ida, emelie o louise i lördags haha det var kul för vi pratade med några som hade fest oså träffade vi några som har gått i idas brorsas klass oså (dom va fulla). o igår så va vi nere vid vallentuna centrum precis vid station, så träffa vi emelie men hon skulle iväg, men va med ida, ida, linnea o louise igår för ida o linnea spelar i samma fotbolls lag som ida men vi hade kul fast vi satt på marken o pratade oså ;)
Gammal bild :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0