Lever!!

Hellu, som sagt jag har inte bloggat på evigheter. men det är bara för att jag har inte haft tid för började i skolan i måndags (söndag idag) oså. Men jag har ju börjat på åva gymnasium i täby o jag älskar verkligen min nya klass!! Asså den e mkt bättre än den andra för här är man välkommen iaf!! :) Nej men vi e väl lite grupper nu i klassen men ändå rätt så bra sammanhållning men som sagt det har bara gått 1vecka men det känns som mer! Nej men detta blev ett snabbt inlägg för ska sova nu. Ligger i sängen o ska bara släcka ner datan osen sova för ska gå upp kl.6 imrn o kommer komma hem runt kl. 18:10 på kvällen för vi slutar kl.5 men bussen går inte förens kl.17:37.. så vi kommer få att vänta ett tag men vi kan sega på oss att gå till bussen (jag, tove o Linnea). o en sak till hatar min mobil!! elr twitter appen för den vill inte visa min profil oså har jag noticer så att när kändisar oså tweetar så får jag en notic o när man klickar på den så ska den tweeten komma upp men det gör det inte längre sen jag bytte namn.. Men aja det kanske blir bättre snart.
 
God natt!! <3
 
Du tog detta kortet o det finns massa med andra bilder oxå
men vi har inget kontakt längre för allt har bara varit "fejk"
känns det som. Det värsta är att jag saknar dig..</3
Vill inte radera våra bilder elr slänga för du va min bästavän
o vi har så många minnen ihop!! Hoppas att du har det bra
men jag vill inte ha tillbaka dig som vän igen efter allt detta!


Kommentarer
Bella<3

Kul, för dig att du trivs :)

2012-09-14 @ 21:25:17
URL: http://likeiwant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0