Från x factor till OS..!

Asså jag kan inte fatta hur stolt jag är över mina 5 största idoler, asså från x factor till att uppträda inför miljarder människor runt om i hela världen!! Asså jag har varit med sen innan What Make You Beautiful kom ut, hittade dessa 5underbara killar på youtube i Maj 2011 o då va jag inte så fangirl som jag e nu asså blev såhär oktober 2011 om inte lite tidigare för var lite fangirl i Augusti men blev såhär till Bring 1D To Me tävlingen! Jag har gjort så mycket för att stötta dom, skriver bl.a. till dom varje dag på Twitter, för att de ska upptäcka mig elr följa mig! Så en dag hoppas jag att jag får träffa dom o ta kort med dom för har sett dom 3gr nu o de har varit bland dom bästa dagarna i mitt liv!! Nu få vi hoppas att de kommer till Sverige snart men jag ska säga er jag kommer nog va Directioner for life!! <333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0