Blogg paus!!

Hellu, jag tar en blogg paus för jag orkar inte blogga plus att jag kommer ha fullt upp fråpn imorron till den 8augusti för ska på massa med olika grejer oså.. Men iaf igår så åkte jag Tove o Halala till Täby, för jag o tove vill veta hur väger går oså med direkt bussen.. Sen så gick vi till åva o va där en liten stund sen så drog vi till täby centrum kikade lite o käkade på donken oså!! Sen efter det så åkte vi hem igen, men det vart en dag med mkt skratt!! Men imorron så ska jag till grönan med miranda oså vet jag inte om Nancy ska med men vi får se när vi ska träffas oså för vi ska väl höra med några andra tjejer oså oxå tror jag! På söndag så först ska jag till 1d flashmoben tror jag om inte jag skippar den o bara gå på saade träffen men vi får se!! :P nej men ska gå upp o käka frukost nu oså hörs vi när jag kommer tillbaks !! :)<3


Kommentarer
Bella<3

Hoppas du har det bra :D

2012-08-03 @ 19:33:35
URL: http://likeiwant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0