Förlåt!!

för att jag har inte bloggat på ett tag men jag tänker inte på det :o asså jag brukar blogga på bellorna men inte här så ofta men aja :P jag vill bara säga att jag HATAR min data :P för nu funkar inte ljudet i mina högtalare o just när man vill lyssna på musik :( idag var det skola igen men vi har fortfarande "prao" fast i skolan o då håller vi på med en teknik grejs eftersom vi gick vidare i en tävling (?) men a vad ska jag mer berätta :P ehh bella kanske kommer hit i helgen :D har inte träffat henne på sjukt länge :o asså för länge typ 1 månad sen asså :( så hoppas att hon kan för då ska hon följa med mig t centrum eftersom jag ska ta ett t hål i örat så att jag harett i ena o 2 i andra ;) eftersom jag har velat has det skit länge men aldrig blivit av :P men ska blogga på bellorna oxå ;)

Puss <3

vill ha tillbaka mitt blonda hår men ändå inte :s





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0