Förlåt!!

Tja tja !! jag har inte haft non lust att blogga men jag gör ett inlägg för eran skull ;) men iaf skolan e väl som vanligt oså fick jag idag trösta Marie ännu en gång för det hände grejer sen så sa våran lärare när vi hade slutat eftersom jag o marie gick in t toan för att prata oså slutade lektionen strax där efter så vår lärare tvingade mig berätta för henne vad som hade hänt oså gjorde jag det sen så gick ja tillbaka t marie eftersom hon var kvar på toan för hon ville inte gå ut t dom andra :P men a oså hade vi biptest idag i skolan jag kunde ha kört längre men jag fick så j*vlans ont i mina knän eftersom jag har problem med dom o då kände jag att jag vill spara dom t lördag t tävlingen ;) o imorron så ska jag åka ner t centrum med Halala :D det kommer bli najs xD haha <3 o vi fick reda på en grej som har hänt här i väsby men det tänker jag inte ta upp!! men a ska hoppa in i duschen nu eftersom jag har tränat ;) sen så blir det big brother :D<3

Puss Bellus <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0