...

Det känns som att jag sviker alla :( när det händer nått kul kan man inte va där o när det är nått annat så kan man inte va där :( det känns som att alla e sura oså på mig.. :'( mår piss.. ska bli skönt att åka t landet o va där i en vecka o komma ifrån väsby ett tag :/ just nu så vill jag bara va på landet men jag kan inte åka idag :( jag vill bara åka BORT från väsby!! men aja hoppas att ni förstår att jag inte vill svika folk o det  känns som att alla e sura på mig men de kanske inte är det men det känns som det för vissa grejer :P vill att bella ska va hemma så jag kan ringa henne o bara prata ut.. Saknar den tjejen sjukt mkt o jag saknar alla mina andra vänner oxå :'(<333

Hoppas att ni förstår!! :)

Puss <33

jag<3
Saknar dig bebis sjukt mkt :'(<3333


Saknar dig oxå bff :'(<3333


Saknar dig sjukt mkt atefe vi har inte sätts på flera månader :(<33 miss u :'(

(Gammla bilder)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0