Sista April !!

Tjena !! idag e det ju varlborg o sista April ;) vi har gäster men jag sitter här o bloggar istället ;) o sorry Marie att vi inte kunde göra nått idag o imorron men det är för nu så har vi gäster och imorron måste jag plugga sen så börjar min träning 5 men vi kommer ju ses på måndag :) nej men idag har jag bara varit hemma o städat o hjälp t här hemme :( HATAR att städa :P men aja ska väl ta nått o dricka elr nått ;) kanske skriver sen men vi ska iaf t "pulkabaken" som vi som bor i fresta kallar det men dom andra kallar det för fresta baken (stavning?) för dom tänder elden 8:a så a vi går typ kvart i elr nått ;) men ska vara social nu :)

Puss <33

Outfit:
outfit
Jeans: gina tricot
Tröja: bik bok
Linne: H&M
Halsband: ur & penn
strumpor : New York


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0