Saknar er :'(

saknar er o våra stunder tillsammans <3

Gabriella (trampolin kompis o BFF)
Atefe (morbrors fru lilla syster o bästavän)
Emelie (bardomsvän som jag har tappat kontakten med)
Natta (barndomsvän o har tappat kontakten fast går i samma skola)
Sara (barndomsvän o har tappat kontakten fast går i samma skola)
Louise HL (trampolin kompis i gävle o bästavän)
Marie (bästavän o klasskompis)
Tove (klasskompis)
Olivia (barndomsvän som jag har tappat kontakten med)
Emma (barndomsvän men vi träffas inte så ofta längre)

Alla här som jag har skrivit upp o många fler har jag underbara minnen med jag vill tillbaks dit <3
Älskar er fast jag inte har kontaktern med er så finns det alltid en plats i mitt hjärta för er o många fler <3
En sak vill jag bara säga tack för dom stunderna o för vissa blir det mer men ni alla betyder mkt för mig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0