Rubrik (?)

Tjena ! det var länge sen jag skrev här :P aja just nu så tittar jag på film o ska snart äta tror jag ;) idag så har jag gymmat m mamma o pappa för att jag måste få upp min kondektion <-(stavning?) o styrka för jag hoppar trampolin ju så a :P men jag gjorde det oxå för att det var ingen träning idag för att hallen var uppbokat :( men a jag vill typ börja m non annan gymnastik gren oxå så att man har 2 olika träningar 4dagar trampolin osen typ 1-2 dagar m nått annat inom gymnastik men a jag tror inte att jag får det för mina föräldrar men om jag får så måste bella oxå börja på nått för jag vill inte va ny själv för det är pinsamt :$ ;) men ska kolla om vi ska äta snart :)
Puss <3333333
Outfit:
Tjock tröja: vet ej kommer inte ihåg
linne: gina tricot
byxor: intersport elr stadium


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0