Min o Maries blogg :O

Hejhej ! min o maries blogg har helt plötsligt tagits bort utan att vi har gjort nått :O nu sitter jag här o väntar på att alla gäster ska komma för att pappa fyller år idag :) Grattis Pappa <3 aja idag så var jag i skolan :/ i skolan så var jag m bästvän (a) Marie o jag gjorde ingetsärsilt (stavning)? felix i vår klass tog marie o bärde henne typ runt i hela skolan han bar henne med en arm :O hahah jag o marie börja ass garva för att det såg skit kul ut :P o marie garva nog för att det var kul :) orkar inte skriva non mer o i morron så ska jag få träffa Bella igen :) efter skit länge hon har varit sjuk :( Hare bra :)

Puss Bella <33333333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0