Hemma :P

Hejhej ! jag har inte gjort ett inlägg på ett tag för att jag har inte orkat :S :P just nu så lyssnar jag på musik:P men inte på spotify för det funkar inte :( konstigt det har varit så ett tag :O aja oså chattar jag med lilla syster <3 det var hon som sa att jag skulle göra ett inlägg :P (din lilla skit unge är du o det vet du men på ett snällt sätt gm) :P<3 hihi :) jag är även inne på fb (facebook) :) ikväll är det träning :D jag ska kolla om vi har ett knä skyd (stavning?) för jag har skit ont i mitt knä som vanligt :( idag har jag varit i skolan som vanligt :P och jag o marie blev typ utskickade (stavning?) från svenskan :O bara för att vi pratade o typ så bråkade fast på skoj :) men det var andra som gjorde samma sak fast värre oså sa susse att vi skulle gå ut o jobba :P o där satt maries syrra blommans syrra o rasmus K syrra o non annan som jag vet ej namnet på :P så vi satt o reta dom :) sen på no:n på slutet så skulle jag o marie gå hel för vi började 10min före alla andra så då sa vi det till emil men han sa nej o vi tyckte att vi skulle få gå men vi satte oss i klass rummet o då så skulle vi sluta o jag blev så jävlans irriterad (stavning?) så jag o marie gick bara oså hade bussen gått så jag var tvungen att gå hem än att vänta i 20min :P aja orkar inte skriva non mer ska skriva på mariebella asså min o maries blogg <3

Puss Bella <333333333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0