Freedaag !! :)

Tjena ! idag är det fredag skit skönt :) har precis kommit hem från skolan :P idag i skolan så var det 3 poliser där o jag o några till undrade varför :O dom pratade med mig hanna elin felle oså :P sista lekonen var hemkunskap :) där vi gjorde olika potatis rätter o jag sofia o josse gjorde potatis sallad :) den var lite sur typ :P och jag träffade syster (lollo) idag typ efter en vecka för hon har varit sjuk oså igår åkte dom skider :) o så saknar jag min lilla syster Bella för hon e sjuk men kanske ska träffa henne på söndag o många utav mina sötnosar e sjuka :( och igår så klippte jag mig :) topparna o lugg o dagen innan så färgade jag det ljusare :) för att jag ska skicka hår upp till min faster som e frisör oså ska hon kolla på löshår åt mig :) aja nu orkar jag inte skriva non mer ska skriva i andra bloggen oxå :P

Puss Bella <33333333



Kommentarer
Gabriella

JAG ÄR NÄSTAN FRISK FRÅN BELLLA

2010-02-07 @ 12:21:04
Bella

Vad braaaaaaa :)<33

2010-02-07 @ 19:39:58
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

härligt med helg! :D Synd den är slut nu :(

2010-02-07 @ 19:50:29
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Mattias

hej vilken fin blogg du verkar ha, hur är det idag? ^^ :)

2010-02-07 @ 20:12:54
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Bella

Hejhej ! Tackar :) det är bara bra m mig :)

2010-02-08 @ 17:58:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0