Alla <3 dag <333333

Först vill jag bara säga Glad alla hjärtans dag <3 Idag o igår så var jag med bästavän (gabriella) <3 vi hade skit roligt :) igår så kollad4e vi på melodifestivalen o åkte längfärs skidor (ass jobbigt) :P nu så lyssnar jag på den bästa låten hitils i melodifestivalen :) och så har jag fiffi o frida hjälp till på Gymmix for Kids :) sen på träningen så hoppade jag bara lite för jag hade ont i mina knän :( också fick vi reda på att vi ska åka på läger i helgen i gävle :) skit roligt tyckte många :) aja den som jag tyckte var bäst i går var Eric Saade Manboy :P:)

Puss Bella<333333



Kommentarer
lillasyster

hej! va kul att du tycker att det var kul när vi va tillsammans igår. Det tycker jag med. Ska vi göra nåt imorgon? Puss lillasyster Bella



2010-02-15 @ 15:25:53
Bella

japp vi kan göra nått non dag :) det var skit kul när vi var med varan igår :P :)<33 Puss storasyster

2010-02-18 @ 16:10:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0