Man vill bara glömma men det går inte..

Att sakna nån som har svikit än så grymt mycket och sen skyller på att det var mitt fel till andra personer som har berättat för mig allt som du har sagt om mig.. Jag vill bara glömma dig o har nästan gjort det men ändå så kommer du upp i mitt huvud ibland. Vi var bästavänner men det känns som att vår vänskap var bara fejk?! Jag vågar inte ta bort bilderna eftersom jag e för feg för att göra det!! Om några månader så har det gått 1år sen du slutade prata med mig och jag visste inte vad jag hade gjort dig så att du slutade prata med mig och ignorera mig? Jag fick inte äns prata med 1 viss person utan att du la dig i.. vi har gemensamma vänner men jag e inte din vän längre! Jag vet inte om du äns tänker på mig ibland eller nått sånt eftersom du har ju raderat mig ur ditt liv o jag har inte gjort detsamma typ.. jag vet inte äns om du har kvar mitt nummer! Jag har alla bilder på oss 2 kvar på min data och jag har fortfarande kvar ditt nummer men jag kommer aldrig mer kontakta dig!! En sida utav mig vill ha tillbaka dig och en sida vill inte så jag vet inte vad jag ska göra men en sak e jag säker om att vi aldrig mer kommer bli vänner igen!! Varje gång jag åker med bussen där du bor så e jag rädd att du ska stå där eller att jag ska möta dig nån stans eftersom jag vet inte hur jag skulle reagera om jag skulle möta dig!! 
Gammal bild tillsammans men du e borta ur mitt liv!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0