IT'S FRIDAY TOMORROW

Slutade kvart i 1 idag för lektioner blev inställda oså så det blev en skön dag fast fick vänta på den jävla bussen som inte kommer så aa fick stjuss utav en fd klass kompis som oxå går på åva men liksom bussen ska komma kvart i 8 men den kommer inte alls o den senare bussen är förtjänad oså så aa få ta kvart över 7 bussen när jag börjar 8:20.. Men iaf i skolan så gjorde jag inte så mycket satt o kolla på top model Sverige hehe!! Men det e fredag imorron!! Wohoo, ska sova hos mormor o morfar imorron eftersom jag vill inte sova själv hemma för Basse drar ner till Jönköping o hälsa på Sofie o mamma o pappa ska sova på hotellet som e ett plan på Arlanda som de fick i julklapp utav min morbror o hans fru!! Nej ska väl kolla om det finns nått som går på tv annars så ska jag ta o fixa mig eftersom det tar typ en halvtimma för mig att fixa mig för har vissa rutiner oså!!

Hehe satt o kollade på top model Sverige under lärande o utveckling o andra klipp oså!!
Plus en bild när vi väntade på roslagsbanan påvägen hem!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0