Länge sen!

Hellu, just nu så sitter jag hemma o inte gör nått! Vi e nämligen lediga idag. Fett chill nej men vi ska bara ha utvecklingssamtal så har det kl.14:20 osen så kanske jag o mamma ska gå runt i Täby Centrum o storsa :P Nej men i helgen så har jag varit ensam hemma för mamma o pappa va på landet o brorsan drog till flickvännen nere i jönköping i lördags så aa. Men jag va med Emelie på dan till kvällen osen så kom Bella på kvällen o sov hos mig eftersom Emelie fick inte för hon skulle iväg dan efter men aja! Just nu i Directioner världen är det kaos o jag tänker inte rabbla upp vad som har hänt oså men allt detta har blivit en helt annan syn på allt pga Louis tweets men aja hoppas att det blir bättre för jag tycker att det e fortfarande lite stämt nu när han tweetar för allt detta hände igår men aa vi får hoppas att allt blir bra igen! Jag kankse ska gå o klä på mig för sitter här i min morronrock o tittar på tv o inte gör nått typ :P Men aa jag trivs i skolan o min underbara klass fast vi har ju vissa lektioner tillsammans med VO så jaa det e bra det tror jag. Men ska göra nått nu o jag funderar på att ta bort bloggen för att jag skriver aldrig oså plus ingen läser den.
Älskar dig Bästavän <3


Kommentarer
Bella<3

Vad har hänt? :O Jag läser i alla fall :)

Svar: inget särklilt.. orkar inte berätta :p aa jag vet det 1 som läser..
Isabella

2012-09-17 @ 19:11:25
URL: http://likeiwant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0