Mycket

Hejsan, jag har det väldigt mycket i skolan oså nu! Har typ massa med uppgifter o prov som ska va klart oså måste jag kolla vad som händer i 1D världen så aa det blir mkt! För det e typ jag utav mina vänner som skaffar info om allt oså! Men jag tror att jag vet när killarna kmr men tänker inte säga det för att får chans att skaffa biljetter! Jag säger vad jag tänker oså till vissa men aja ;P har varit skit trött hela dan o har ont i mina leder oså har jag mens så har lite PMS just nu på min familj.. Nej men det va ingen träning idag så fick gå till centrum för mamma o pappa va där så köpte ett linne som vi ska trycka på på träningen oså köpte jag ett par tabletter som heter hårkontroll som ska ge typ bättre hår naglar o bättre hy! Min kusin äter domhära tabletterna oså o hon märket skillnad när hon äter dom o inte ;) nej men ska fortsätta kolla på filmen jag kollar på!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0