Min dag...

Hello, idag har jag varit med Ida och Hampus! Det var meningen att jag o Ida skulle åka in till stan oså skulle jag ta Vallentuna håller för Ida bor ju i Vallentuna så aa. Men när jag skulle ta bussen i morse så såg jag att den inte gick förens en halvtimme så jag kika Ida o sa att vi fick ta ett senare tåg oså! Men när vi satt med Hampus (Idas kompis) men när vi kom in till stan så gick vi in på Hollister för Ida hade presentkort där så aa. Men då köpte jag 3parfymer/body spray för det var extra pris så isf att dom kostar 194kr så kostade det 98kr så aa. Sen så gick vi o köpte absolut svensk tröja för vi ska använda den till olika tävlingar oså. Sen så tror vi till skanstull för Hampus bor där oså mötte vi han gick in på ett fik som va precis breve där han bor o typ satt där o bara prata i typ 2h om inte mer! Sen så sa vi hejdå till Hampus oså gick jag o Ida till donken för vi va skit hungriga! Sen åkte vi tillbaka till gallerian o Ida frågade om PRAO som hon fick på ett fik osen så gick vi till centralen oså tog hon tunnelbanan för att byta till roslagsbanan sen o jag gick till pendeln för att ta tåget hem osen så kom bror o hämtade mig på stationen o då åkte vi till lindas pizzeria o köpte hem pizza o kebab för Basse äter inte pizza oså men aa! Men Ida kommer till mig imorron oså ska vi ta bilder osv.. Men just nu så tittar jag på friends arena invigningen. Men aa detta blev väldigt långt o kanske inte så intressant men ändå!

Så ser tröjan ut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0