Marching in the name of love

Hellu, just nu lyssnar jag på musik o inte gör nått typ :P har varit med Ida idag igen o vi titta på film oså tog vi kort!
Haha ska skypa ikväll med några roliga personen som man skypade med hela natten typ.. hehe gick o la mig typ k.3 på morronen.. Men vi får se hur länge vi pratar idag för det vart bara jag o Dylan kvar.. men han va fett tråkig så gick o la mig ist! o han e inte svenk så aa fick snacka engelska med han men aja ska skypa med brudarna tror jag oså får vi se vilka som vill va med oså. Nej ska tjata på mamma o pappa att de ska börja med maten för e skit hungrig!! 
 
Jag tror att detta blir mitt bidrag till Frida tidningen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0