Kommer kännas naket..

Åhh mitt simkort har slutat funkat för vi har beställt ett nytt o det kanske kommer imorron får vi hoppas för det ligger på posten nu isf.. Så om ni insats vrf jag inte svarar på sms elr kik så vet ni vrf men jag kan använda den hemma för har wifi då men inte i skolan för då får ni skriva på fb elr nått sånt om ni vill ha kontakt med mig ;) men på måndag släpps biljetterna t xfactor när killarna ska va med o jag ska köpa till massa kompisar o först så va Max antalet 6st men nu e det 2st per gång så har gjort upp en plan nu för jag behöver 6st 1till mig o 5till kompisar men vi får se för kan beställa i skolan nu så e lite glad över det :D men kommer inte kunna sova på söndag o på matten på måndag (första lektionen) kommer jag hs panik men jag får gå ut o köpa biljetterna när de släpps för har matte när de släpps o jag säger det tur att man har en skoldata annars så skulle jag inte veta vad jag skulle göra :o men aja ville bara att ni skulle veta att ni kan inte smsa elr ringa mig oså!!

Puss <33

Min underbara fina klass men alla e inte med o Sandra har slutat :/<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0